niedziela, 17 marca 2013

Brzoskwiniowy nude na ustach od Hean

Firma Hean jest wszystkim dziewczynom zakochanym w dobrej jakości, a bezpiecznej dla portfela ceny kosmetykach dobrze znana :) Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną perełkę z ich półki, tym razem szminkę Vitamin Coctail - odcień 325 Bamboo. Producent zapewnia, że szminka da nam ultragładkie wykończenie oraz superkolor :) Dodatkowo szminka jest wzbogacona o witaminy A, C, E i F, masło Shea, oraz filtry UVA i UVB. Nie ma chyba nic lepszego niż ta kombinacja na zmienne wiosenne dni, prawda?
A jak to wygląda w praktyce?

+ Kolor szminki jest cudowny. Nude wzbogacony ciepłą, brzoskwiniową nutą. Idealny na wiosnę, nada się do lekkiego makijażu, jak i do mocniejszego podkreślenia oczu :)

+ Wykończenie jest gładkie, nadaje lekki połysk

+ Nie podkreśla suchych skórek, nawilża usta

+ Usta przy tej pomadce wydają się pełniejsze!

+ Nakłada się, jak ja to mówię, "smooth", gładko, ma kremową konsystencję i świetnie się nią maluje usta ;)

+ Kolor utrzymuje się nawet długo (niestety schodzi przy piciu i jedzeniu, ale to normalne w zwykłych szminkach ;)

+ Cena do jakości - 11.99 za 4,5 gram przy wyżej wymienionych plusach


Osobiście jestem zachwycona. Bardzo lubię takie ciepłe odcienie nude, a do tego szminki, które oprócz tego, że super wyglądają to jeszcze dbają o usta. Kremowa konsystencja to też mój konik, więc oddałam się zachwytowi nad tym produktem całkowicie :) Jedynie mógłby być odrobinę trwalszy, ale przy tej cenie jest naprawdę KWC !

9/10

Zainteresowanych odsyłam na stronę producenta, gdzie znajdziecie wyszczególnione aż 30 odcieni szminek Vitamin Coctail: http://www.hean.pl/product.php?id_product=461

18 komentarzy:

  1. kolor piękny,bardzo przypomina mi słynną pomadkę od Celii;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, taki mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIekny kolorek, ale Twoje usta sa piekniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o piękny, uwielbiam takie i podzielam Twoje zachwycenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor, choć brakuje mi zdjęcia samej szminki

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo podobny do szminki z nowej kolekcji Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i jeszcze piękniejsze usta!

    OdpowiedzUsuń
  10. 私はあなたのポストに興味を持っています。あなたはこの機会を活用すると同じくらい!
    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)