niedziela, 19 lutego 2012

Nigdy więcej!!! Szampon SCHAUMA świeżość bawełny

Co ja przeżyłam z tym szamponem!!! Zachęcona jakąś pochlebną recenzją na YouTube postanowiłam go wypróbować... i po dwóch (dwóch!!!) umyciach nie mogłam doprowadzić moich włosów do stanu używalności! Musiały przechodzić długie terapie maskami odżywczymi i nawilżającymi... A o moich dramatycznych przejściach z tym okropnym szamponem przeczytacie poniżej!


wystarczy kliknąć by powiększyć zdjęcie i spokojnie przeczytać co oferuje producent

PLUSY
+ ładny zapach, świeży
+ przyjemna konsystencja
+ zachęcająca do kupna, ładna butelka

MINUSY
- szampon okropnie wysuszał mi włosy i to już w trakcie mycia!!! po spłukaniu zaczynały odchodzić mi od głowy suche strąki, a po osuszeniu ręcznikiem moje włosy wyglądały jak snop siana, NIGDY wcześniej nie zdarzało mi się coś takiego!

- po użyciu szamponu włosów nie da się żadnym ludzkim sposobem rozczesać! Nawet Tangle Teezer sobie z nimi nie radził! Nakładałam PO MYCIU odżywki nawilżające i regenerujące, choć mało to dało, aby móc jakkolwiek rozczesać włosy!

- mam tendencję do kołtunienia się włosów, ale po tym szamponie moje włosy to był jeden wielki kołtun!

- okropnie swędziała mnie po nim skóra głowy

- włosy stawały się nieświeże i tłuste zaledwie po kilku godzinach od mycia!!!

Szamponu bałam się stosować do moich pędzli do makijażu więc oddałam mojemu Tacie, który problemów z włosami nie ma, gdyż ich zwyczajnie nie posiada :) Ostrzegłam go wcześniej opowiadając co przeżyłam z tym produktem, więc używał go na własną odpowiedzialność ;-)  Mój Tato ma dość wrażliwą skórę głowy i szampon go nie uczulał. Więc mogę polecić ten szampon tylko osobom łysym...

MOJA OPINIA: totalne dno, największy bubel jaki do tej pory używałam.... nie potrafię mu dać nawet jednego punkta, więc niestety będzie to:
0/10

24 komentarze:

  1. dobrze, że to napisałaś! ja też widziałam jakąś jedną recenzje na YouTube tego szamponu i czaje się na niego już od dawna (nie mam chwilowo pieniędzy). Ale skoro mówisz, że jest taki beznadziejny to zamiast tego kupię sobie szampon z Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten szampon kosztuje około 8zł w Rossmannie, ja się odchudzam, ale szczerze, wolałabym to 8zł wydać na słodycze. Ja Ci ze swojej strony kochana w podobnej cenie polecam szampony z Garnier Naturals, one mnie jeszcze nie zawiodły nigdy :-)

      Usuń
  2. tez mialam dzisiaj pisac o szamponie Schauma... mam jakas inna wersje, ale potwierdzam1! to wielkie buble... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam z witaminą i o objętości taki pomarańczowy i u mnie się spisał super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez szampony z tej firmy mam mega łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam szamponu z schaumy

    OdpowiedzUsuń
  6. OTAGowałam Cię kochana!
    http://czarny-flamaster.blogspot.com/2012/02/tag-perfect-woman.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Schaumy... moja mama lubi ten migdałowy i rzeczywiście jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. ehehe ja kiedys używałam schaumy to mi łupieżu na głowie narobił ten szampon omijam je na pułkach szerokim łukiem:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go i jak na razie moje wrażenia na plus ;)
    Szkoda, że Tobie nie podpasował i szkody wyrządził..

    OdpowiedzUsuń
  10. hejka:)też miałam ten szampon i mam takie same odczucia jak TY.Skusiłam się na niego ze względu na reklamę,ale pożałowałam...włosy po jego zastosowaniu byłby takie szorstkie,matowe,trudne do rozczesania.Taaa i ta świeżość bawełny...po umyciu włosów tym szamponem wyglądały gorzej niż przed myciem.Przetłuszczał je strasznie,włosy były oklapnięte i nieświeże.Myślałam,że dzięki temu szamponowi będę mogła myć włosy co dwa dni,niestety rozczarował na linii.NIGDY WIĘCEJ!!NIE POLECAM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być-rozczarował mnie na całej linii:):D

      Usuń
  11. Dlatego ja zawsze wolę wypróbować u siebie, a nie słuchać pochlebnych recenzji. Moje włosy reagują różnie, ale ogólnie po swoich "przejściach" wolę kupować szampony naturalne.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od Schaumy dawno temu dostałam łupieżu i tak od tej pory już nigdy nie spojrze na ich szampony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się napaliłam na czarny gliss kur ponieważ mam zniszczone farbowaniem włosy okazało się że jest nie dla mnie. Nawet po wysuszeniu moje włosy były lepkie i ciężkie tak jakby nie były myte. Za ciężki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Schauma to kompletna tandeta. Kupiłam kiedyś ten szampon, bo wgl słyszałam kilka pochwał a skończyło się to tak:
    - Dostałam takiego łupieżu, że szkoda gadać.
    - Skóra głowy to mnie paliła, żywym ogniem.
    - Włosy to jeden wielki skołtuniony kołtun
    - A po rozczesaniu i wysuszeniu miałam włosy tak tłuste, że irokeza to mogłam sobie postawić bez niczego.
    Nie polecam - bubel totalny.

    http://wedrujacetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tak one są specyficzne;/ włosy i woja o rozczesanie za każdym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mialam ten szampon i byl fantastyczny, nawilzal wlosy, byly miekkie i puszyste. Poprostu akurat Tobie nie sluzy ale to nie znaczy ze na innych bedzie dzialal tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytaj komentarze innych 90% osob ma ta sama opinie co ja

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Szkoda, że nie zamieściłaś składu, bo właśnie chciałam go sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)