piątek, 7 lutego 2014

Powracam. Oraz - rozpoczynam kurację Izotekiem!

Witam Was po bardzo długiej przerwie! Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tutaj miał nadzieję na mój powrót. Życie przewrotnym jest i czasem nawet największe chęci spalają na panewce. Tak było w moim przypadku.
Poświęciłam się kanałowi oraz blogowi o tematyce książkowej, blog i kanał kosmetyczny poszły w odstawkę. Chcę jednak wprowadzić wielkie zmiany w swoim życiu, a to oznacza również odpowiednie planowanie czasu i powrót do rzeczy, które mnie cieszą. Ten blog jest jedną z tych rzeczy. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się wytrwać w postanowieniu.

A teraz konkretnie. Rozpoczęłam kurację Izotekiem, który ma mi pomóc z uporczywym trądzikiem. Dziś wypada dokładnie 5 dzień kuracji. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem (żadnych cięższych skutków ubocznych - o tym za chwilę) będę go przyjmować przez 6 miesięcy.
Izotek jest specyfikiem, który zatrzymuje kompletnie pracę gruczołów łojowych. Stąd czekają mnie długie miesiące walki z suchą skórą na dłoniach, twarzy, z suchością oczu, włosów... Bardzo częste są też bóle mięśni i stawów (z czym już jestem za pan brat od wielu lat, więc nie przeraża mnie to za bardzo). Nie jestem pewna w jakim nasileniu będą przebiegać u mnie owe "skutki uboczne" - jednak chciałabym oprócz zwykłych recenzji i innych wpisów (bo planuję wprowadzić odrobinę lifestylu na karty tego bloga) informować Was jak idą postępy w leczeniu, jakie produkty mi pomagają, co mogę polecić osobom, które również są na Izoteku. 

Mam nadzieję, że taki cykl postów będzie dla niektórych z Was przydatny - zarówno w leczeniu jak i w podjęciu decyzji o nim. Ja nasłuchałam i naczytałam się wielu różnych rzeczy, jednak po konsultacjach z koleżankami, które Izotek przyjmowały, z mamą (któż lepiej zrozumie nasze obawy? ;)) i oczywiście kompetentną dr dermatolog, zdecydowałam się podjąć to długie wyzwanie.

Na zdjęciu możecie zobaczyć niektóre produkty, w które się zaopatrzyłam by przetrwać ten ciężki czas :) 

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że znów jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w kuracji, oby poszła po Twojej myśli. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama przeszłam kurację izotekiem, która skończyła się 10 miesięcy temu i jestem baaardzo zadowolona z efektów. Powodzenia, mam nadzieje, że wszystko Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam wiele dobrego o Izoteku - wada / moc - niewatpliwie trzeba go stosować pod nadzorem lekarza :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwalosci w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie jesteś ♡♡♡ juz myślałam ze się Ciebie nie doczekam

    OdpowiedzUsuń
  7. nice product .. and blog.
    i am following your blog, please follow back. melodyjacob1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś, ja po półtorarocznej przerwie też postanowiłam wrócić, ale już z nowym blogiem :)
    Ja jestem stałym pacjentem mojego dermatologa już od września i antybiotyk przyjmuje nadal, tylko przyjmuje "Tetrysal". Ja zmagam się z ogromnym problemem trądziku na plecach

    OdpowiedzUsuń
  9. mam prosbe, czy moglabys poklikac w linki u mnie na blogu? bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to zrozumiem oczywiscie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey Dear,
    I really like your Blog! Interesting Posts. Do you want to support each other and follow via GFC and Bloglovin? That would be so cool :)

    Greetings, Sophia
    www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  12. Jalan-jalan ke pasar simpang
    nemu sendok dipinggir empang
    hati siapa tak bimbang
    situ botak minta dikepang

    salam sehat untuk anda semua, jangan lupa kunjungi website saya ya gan :) >> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)