niedziela, 6 stycznia 2013

Zmiany na blogu

Witajcie ;) 

Jak widzicie mój blog kosmetyczny przeszedł istną wirtualną rewolucję :) Zmieniłam tło i układ, aby wygodniej się czytało posty. Po lewej stronie znajdziecie jak zwykle listę obserwatorów, archiwum i blogrolla. Po prawej natomiast zmiany :) Jak zwykle odnośniki do moich portali, informacja o testowanych obecnie produktach, a poniżej ETYKIETY :) ułożone markami, a następnie produktami.


Blog i moja pasja do kosmetyków są gotowe na porządną rewolucję i reaktywację. Nowy rok, nowe początki. Mam nadzieję, że nie będzie to - jak już tu bywało - falstart, a moje przemyślenia i posty jeszcze się Wam do czegoś przydadzą :)

Szczęśliwego Nowego Roku i wytrwania w postanowieniach życzę Wam oraz sobie i mojemu blogowi ;)

5 komentarzy:

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)