niedziela, 18 września 2011

RECENZJA: Synesis, perfumy Białe Molo


Dziś pora na recenzję Perfum Białe Molo, które ukradły mi serce...

Cena: 190zł za 100ml, ale teraz jest promocja 133zł :-)

Opis producenta:
Plaża, zachód słońca, szum fal, niezapomniane przeżycia – letnie wspomnienia zamknięte w butelce perfum.

Nuta głowy: nuta owocowa; porzeczka z Francji, wiśnie, brzoskwinia.
Nuta serca: nuta kwiatowa; jaśmin z Egiptu, róża z Turcji, lilia, ozon.
Nuta głębi: nuta drzewna; drzewo sandałowe z Indii, białe piżmo.

Białe molo charakteryzuje się kwiatowo-owocową nutą. Zapach delikatny, świeży, idealny na co dzień. Zazwyczaj wybierany przez Kobiety, które kochają życie, są aktywne, nietuzinkowe. 

Moja opinia o zapachu:
Zapach niesamowicie świeży, ciepły, otulający zmysły. "Szum fal" - zgadzam się z tym określeniem, czuć w tych perfumach nutkę świeżej bryzy, nieskazitelnie błękitnego morza, białego piasku!
Zapach nie jest ani duszący, ani przesadnie słodki; jest zdecydowanie zmysłowy. Odpowiedni i na dzień i na wieczór.

OCENA: 10+/10 - obawiam się, że portfel kogoś z moich bliskich w niedługim czasie ucierpi, bo nie wyobrażam sobie już mojej kolekcji perfum bez tego zapachu!!!

 

6 komentarzy:

  1. Vanillka jaki piękny nowy blog!Myślałam, że pomyliłam blogi z początku :D Extra, profeska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisywanie zapachów jest trudne, nie dziwię się, że recenzja taka krótka :D wg mnie troszkę za drogie. W sumie wolę tańsze wody toaletowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wachalam ostatnio! piekny jest!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja testowałam perfumy Party, też cudowne

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)