środa, 19 października 2011

RECNZJA: Quiz, cień do powiek Fashion Trendy, 01 + makijaż

Dziś chcę Wam przedstawić podwójne cienie do oczu z firmy Quiz - Fashion Trendy. W tej recenzji zaprezentuję Wam odcień 01 - perłowy biały i perłowy granat.


Pojemność/Cena:
6g/4zł

Opakowanie: 
Standardowe, przezroczysta pokrywka, z tyłu wszystkie potrzebne informacje + data ważności. 
Kolor:
Wersja 01 to odcień perłowo-biały i perłowo-granatowy.
Pigmentacja:
W miarę dobra, niestety bez bazy się nie obejdzie.
Aplikacja:
Cienie dobrze się rozprowadzają, ładnie się stopniują (w miarę dodawania cienia kolor staje się intensywniejszy). Dobrze się rozciera. Odrobinę się osypuje.

Trwałość:
Na bazie z Virtuala utrzymuje się do kilku (dziś 9ciu) godzin. Pod koniec dnia delikatnie się ściera zostawiając puste miejsca na powiekach.

Makijaż wykonany tym cieniem:



 Ocena:
Od cieni wymagam przede wszystkim dobrej pigmentacji i trwałości. Te cienie częściowo spełniają moje oczekiwania, ale tą wersję raczej polecam do stosowania na dzień lub by rozświetlić łuk brwiowy czy kąciki oczu. 
7/10 - w ostatecznej ocenie brałam też pod uwagę cenę cienia; za taką cenę nie mogę przyznać oceny niższej, bo cień się dobrze sprawdza :-)

9 komentarzy:

  1. Tu na foto oczu masz granat? Jeśli tak to strasznie kiepski jest. Wygląda na jasny,perłowy fiolet
    Na bank można kupić tanie cienie które są lepiej nasycone

    OdpowiedzUsuń
  2. @tylkokasia dlatego bo go bardzo mało nałożyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę tylko perłowy cień, ale makijaz wyglada subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne cienie aczkolwiek ten granat ma chyba dosc slaba pigmentacje bo nie odroznia sie duzo od tego jasnego ale ogolnie fajne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatne te cienie, ja wolę mocniejsze, np. brązy. Ale do rozświetlania na pewno się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Quiz zawiodło :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny makijaz!! ;)
    PS. Wracam na bloga . zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. średnio lubię ich cienie.
    ładne masz oczka :)
    dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)