sobota, 7 kwietnia 2012

Post setny, a w nim: ŻYCZENIA!

Jest Wielkanoc, czas głębokich refleksji, dzielenia się ciepłem z najbliższymi, więc postanowiłam i Wam złożyć Wielkanocne życzenia.
Od niedawna mój blog dość prężnie się rozwija co można zaobserwować chociażby dzięki szybko rosnącej liczbie obserwatorów. Bardzo Wam dziękuję za to, że chcecie mnie czytać i tak serdecznie przyjęłyście mnie w gronie blogerek. Mój blog będzie jeszcze lepszy i bardziej urozmaicony :)


Niech Zmartwychwstanie Pańskie,
które niesie odrodzenie duchowe,
napełni wszystkich spokojem i wiarą,
da siłę w pokonywaniu trudności
i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość
Obfitych Łask i Błogosławieństw
od Chrystusa Zmartwychwstałego
oraz pełnych pokoju Świąt Wielkanocnych
z radosnym "Alleluja" życzy GLAM is PINK ;-)



8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :) Dużo szczęścia, uśmiechu na twarzy, spełnienia marzeń, smacznego jajka i oczywiście mokrego poniedziałku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i uśmianych świąt życze :) ahh no i kolejnych sukcesów na blogu! Oczywiście uwielbiam Cię oglądać, ale jednak na blogu jest lepszy kontakt, mimo wszystko. Dobrze, że należysz do grona blogerek, na kolejne święta życzę tysiaczka równego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana :))
    http://karmelciachotofi-cosmetics.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-karmelciachotofi.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)