poniedziałek, 20 lutego 2012

Zapachy CUU - prezentacja :)


Dzisiaj chcę Wam przedstawić komplet produktów, które za jakiś czas zostaną indywidualnie zrecenzowane na moim blogu. Chcę, by recenzje były jak najbardziej rzetelne i dotyczyły każdego produktu z osobna, żebyście mogli je poznać jak najlepiej. By przejść na stronę firmy kliknijcie w logo, lub w poniższy link (podkreślony)

Firmą, która produkuje kosmetyki CUU  jest FTHU Ergo.
Inspiracją do stworzenia marki kosmetyków CUU była kultowa niegdyś marka Currara. W ramach przygotowania do napisania Wam tej notki pozwoliłam sobie trochę poszperać w internecie za marką Currara i rzeczywiście - odnalazłam wiele artykułów świadczących o tym, że Currara była kultowym zapachem w PRLu. Nawet opakowanie perfum Currara przypomina bardzo designem opakowania kosmetyków CUU - najbardziej dużego dezodorantu w sprayu (który po powąchaniu po prostu mnie zaczarował)

Jeszcze po krótce o dostępności produktów (jeśli chodzi o ceny podam je w recenzjach indywidualnych :)) - firma dopiero zaczyna się rozwijać, ich produkty można dostać w drogeriach niesieciowych, ale liczę na to, że w niedługim czasie pojawią się również w sklepach sieciowych. Listę dystrybutorów możecie odnaleźć tutaj: KLIK . Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam na tej liście również Kraków :-)
(naprawdę, muszę przyznać, że do kosmetyków już podchodzę oczarowana i szczerze, nie spodziewałam się aż tak pięknych zapachów)

Po pierwsze zapachy dla kobiet:

Wariant SEXY: 
nuta głowy: owoc granatu, śliwa daktylowa
nuta serca: kwiat lotosu, czarna orchidea, kwiat champaca
nuta bazy: fiołek, ambra, drzewo machoniowe

Wariant STORIA:
nuta głowy: kwiat pomarańczy, bergamotka
nuta serca: mimoza, jaśmin, ylang ylang
nuta bazy: paczula, wanilia, wetiwer


Wariant PRETTY YOU:
nuta głowy: cytryna, mięta
nuta serca: jaśmin, różowy pieprz, peonia
nuta bazy: labdanum, drzewo cedrowe, cukier


Wariant MAGIC:
nuta głowy: grejpfrut, ogórek, magnolia
nuta serca: jabłko, tuberoza, róża, konwalia, fiołek
nuta bazy: biała ambra, drewno sandałowe


Dezodorant CUU Woman:


nuta głowy: ziele angielskie, śliwka, anyż, drzewo różane
nuta serca: goździk, tuberoza, cynamon, jaśmin, miód
nuta bazy: drzewo sandałowe, ambra, piżmo, wanilia, opoponax




Męska strona mojego bloga, która coraz lepiej radzi sobie z recenzowaniem produktów, również ma przed sobą zadanie, produkty dla mężczyzn:




Nuta głowy:  lawenda, mięta, kardamon,
Nuta serca:  kminek, cynamon,
Nuta bazy: drzewo sandałowe, cedr, bób tanka.



Mam szczerą nadzieję, że produkty okażą się tak wspaniałe i czarujące jak ich zapachy po pierwszym spotkaniu z nimi!

5 komentarzy:

  1. ooo, widzę, że CUU ostro idzie z kampanią :D Magic to też póki co mój ulubiony zapach chyba :) do złudzenia przypomina mi mój stary zapach z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, mam to samo - przypomina mi fioletowego Adidasa, którego mam końcóweczkę, a jest moim ulubionym zapachem :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak mam być szczera to CUU to taka półka cenowa jak bi-es czy larive (a nawet tańsze), a bi-es pada przy nich na kolana - pierwszy raz jestem tak pozytywnie zdziwiona, bo nastawiałam się na przeciętniaki... mam tylko nadzieję, że po dłuższym stosowaniu nie zmienię zdania :) a nuty zapachowe mają niezwykle ciekawe!

      Usuń
  3. Witam poszukuje czarnej currara damskiej deo

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)