czwartek, 2 lutego 2012

RECENZJA: Adidas - dezodorant i woda toaletowa Extreme Power (dla niego)

Witajcie dziewczęta :-)
Dzisiaj recenzentem będzie mój chłopak, który miał przyjemność testować zestaw Exterme Power, w skład którego wchodzi dezodorant oraz woda toaletowa. Jest to edycja specjalna :)
UWAGA:
W CIĄGU KILKU DNI NA MOIM BLOGU ROZEGRA SIĘ KONKURS, W KTÓRYM BĘDZIECIE MOGŁY WYGRAĆ TEN WŁAŚNIE ZESTAW DLA BLISKIEGO SOBIE MĘŻCZYZNY!



A teraz do dzieła :)

DEZODORANT EXTREME POWER:




ZAPACH: Fajny, przyjemny dla nosa, niedrażniący, męski.

BUTELKA: Poręczna, mieści się w kosmetyczce. Bardzo wygodna w użyciu (wyprofilowany gumowy atomizer). Do tego dochodzi dobra paleta ciemnych kolorów, dobry materiał i wykonanie.

DZIAŁANIE: Dezodorant trzyma długo - używając rano, wieczorem jeszcze czuję jego zapach. Odświeża i zapobiega nadmiernemu poceniu. Nie pozostawia białych śladów na ciemnych ubraniach.

OCENA: Odejmuję (tylko) jeden punkt, gdyż używałem roll-onów, które nieco lepiej chroniły przed potem. Poza tym naprawdę super produkt! 9/10


WODA TOALETOWA EXTREME POWER:



ZAPACH: Tak samo jak w dezodorancie. Przyjemny i niedrażniący 'męski' zapach.
coś ode mnie: zapach jest niesamowicie przyjemny:) słodki i delikatny :) uwielbiam się do mojego chłopaka przytulać gdy pachnie tą wodą <3

BUTELKA: Doskonale się używa, bardzo wygodna, niewielka i poręczna. Gumowa zatyczka rządzi. mieści się w każdej kieszeni. Ergonomiczny kształt, nie wyślizguje się nawet jak mokra. Niewielka nalepka w fajnych kolorach.

CZAS UTRZYMYWANIA SIĘ ZAPACHU: Koło 7h tak na oko. Tak czy inaczej długo.

OCENA: Co do wód toaletowych jestem wybredny. Używam tylko tych, które naprawdę mi się spodobają. Ta jest tego przykładem. 10/10

2 komentarze:

  1. :D wow różowy kolor :D jestem pod wrażeniem :) już nie mogę się doczekać rozdania :D po recenzji widać , że zestawik jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)