niedziela, 26 lutego 2012

RECENZJA: SimpleBeauty, czarna kredka z brokatem do oczu

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować jedną z moich ulubionych ostatnimi czasy kredek do oczu. Jest to czarna kredka z brokatem firmy SimpleBeauty. Używam jej już od jakiegoś czasu, w różnych warunkach :-)

OPAKOWANIE/CENA: Kredka kosztuje na stronie simple beauty około 3 zł, więc jest bardzo tania. Podobają mi się niebanalne, holograficzne napisy na niej :) Mimo wielokrotnego używania nadal się nie starły. Kredka bardzo dobrze się temperuje.

RYSOWANIE: Rysowanie kresek tą kredką jest bardzo proste i przyjemne, kredka jest bardzo mięciutka, co pozwala na precyzyjne poprowadzenie linii bez konieczności poprawiania jej. 

KOLOR I DROBINKI: Kolor, jak zobaczycie poniżej, nie jest bardzo mocno czarny, lecz słabo-czarny z dość dużymi drobinkami brokatu. Drobinki te nie podrażniają powieki, bardzo ładnie iskrzą w świetle, ale nie nachalnie i absolutnie nie kiczowato :) Efekt bardzo mi się podoba.




TRWAŁOŚĆ: Na cieniu kredka utrzymuje się bardzo długo, do 8 godzin bez szwanku. Nie rozmazuje się (chyba, że chcemy zrobić nią efekt Smokey i rozmazujemy ją specjalnie, nadaje się i do tego :)). Bez bazy ani cienia, na gołej powiece może się trochę rozmazywać (szczególnie przy powiekach tłustych).

DODATKOWE CECHY: Przy zmywaniu brokat niestety wędruje po całej twarzy.

MOJA OPINIA: Kredka jak za cenę 3 zł spisuje się wspaniale. Jest dość trwała, daje ładny efekt. Odejmuję kilka punktów za niezbyt głęboką czerń oraz za przygody przy zmywaniu makijażu. Jednak jestem jak najbardziej na TAK i bardzo się z nią polubiłam. Nie polecam stosować do linii wodnej - brokat może ją podrażnić.
7/10

8 komentarzy:

  1. Całkiem fajna, ale bardzo rzadko używam kredek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że kredka ma w sobie brokat :( ogólnie wydaje się być całkiem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kredka, gdzie można ją kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie simplebeauty.pl w netowym ich sklepie;) oraz w niektorych sklepach/drogeriach, ktore maja w ofercie kosmetyki SimpleBeauty, trzeba niestety szukac :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na oczkach:)
    Czekam na kolejne filmiki lubię cię oglądać:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z innej beczki - jakiej kredki używasz na linie wodną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to bardzo różnie. kończę już Dior Show (miałam miniaturkę), lubię też tą długą z Lovely - ale ja na kreskę na linii wodnej nakładam jeszcze zazwyczaj czarny cień (ze Sleeka z paletki Originals najczęściej) bardzo cieniutkim pędzelkiem i wtedy sie kreska cały wieczór/dzień utrzymuje na linii wodnej

      Usuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)