piątek, 8 lipca 2011

Współpraca z HEAN + informacje :)

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z kosmetykami HEAN :-)
Powiem szczerze, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona zawartością :) Prezentuję Wam zdjęcia produktów, które otrzymałam. Wkrótce pojawi się seria recenzji, mam nadzieję zrobić również zbiorczą recenzję podsumowującą na moim kanale na YouTube :-)
(seria wybranych przez Was recenzji wkrótce rusza +rozstrzygnięcie rozdania także pojawi się w przeciągu kilku dni, bardzo dziękuję za udział!)

5 komentarzy:

  1. ja też taką paczkę dzisiaj dostałam i również bardzo miło zaskoczyła mnie zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem ciekawa ;) ja jeden z kolorów mam już na paznokciach, nie wytrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paula ja też mam! ;-) malowałam na szybko, więc jeszcze będę go raz testować, ale generalnie bardzo fajny lakier :) zobaczymy jak z resztą :) błyszczykiem też już się smarowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)