sobota, 30 lipca 2011

Kilka informacji ;-)

Dzisiaj za oknem deszczowo :-(
Wpadłam na bloga, by zapowiedzieć kilka ciekawych recenzji oraz innych postów - po krótkim zastoju od poniedziałku ruszam z interesującym materiałem dla Was :)
Przypominam, że nadal możecie głosować w ankiecie na kolejne recenzje -oczywiście nie klikajcie już na paletkę "You Rock", bo jej recenzję możecie znaleźć TUTAJ :)
Pamiętam też jak wiele z Was otagowało mnie do Makeup Blogger Award i też niedługo pojawi się na łamach mojego bloga :)
Pozdrawiam słonecznie, mimo okropnej pogody ;)

1 komentarz:

  1. W takim razie oczekuję z niecierpliwością kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)