środa, 13 lipca 2011

RECENZJA: Hean, Lip Gloss Colour Obsession 3D

Dziś przyszedł czas na pierwszą recenzję kosmetyków firmy HEAN ;-)
Na pierwszy ogień idzie beżowy błyszczyk, Colour Obsession 3D - odcień Iced Beige

Co obiecuje producent?
Wyrafinowany kolor i sexy blask. Ekspresowy efekt 3D. 

Trwały błyszczyk wygładza i nawilża usta oraz uwydatnia ich kształt i kontur. Formuła Long Wear.


Formuła wzbogacona o Kiosmetinę która:
- intensywnie nawilża i pielęgnuje usta,
- zwiększą objętość - widoczny efekt 3D
- wygładza i uelastycznia naskórek ust
- działa przeciwzmarszczkowo, zapobiega starzeniu się naskórka ust.


Woski Carnauba, pszczeli i olejek makadamia - pielęgnują i chronią naskórek ust. 
Cena/Objętość
8.99 PLN / 11 ml
Opakowanie i aplikator
Plastikowa buteleczka, grubsza u góry - ma fajny, opływowy kształt. U góry czarny kolor, na dole przezroczysta, dzięki czemu widać kolor produktu. Według mnie bardzo elegancka. Aplikator standardowy, gąbeczka.


Konsystencja
Błyszczyk jest gęsty, odrobinkę się klei, za co nie daję minusa, ponieważ ja lubię czuć, że mam produkt na ustach - nie jest to jednak duże klejenie się, po prostu czuć, że go mamy :) Dobrze przylega do ust, nie spływa, NIE WAŻY SIĘ.
Zapach
Zapach jest delikatnie czekoladowy - nie wiem czy to było zamierzenie producenta, czy po prostu "tak wyszło", ale jest naprawdę bardzo przyjemny i nieintensywny - czuć go podczas aplikacji, później już nie.
Kolor
Kolor jest delikatnie beżowy, nasz ukochany nude :-) Jednak nie jest to błyszczyk silnie kryjący, jest delikatnie transparentny. Nie ma "wodnego blasku", raczej delikatnie błyszczące, satynowe wykończenie. Ma delikatne, bardzo mocno zmielone drobinki. Błyszczyk daje efekt "wypełnionych" ust.
Jedna warstwa
Dwie warstwy
MOJA OPINIA
Błyszczyk bez jedzenia i picia utrzymuje się dość długo, bo aż około 4 godziny (przynajmniej na moich ustach). "Zjada się" bardzo powoli, jakby "zanika", długo jest widoczny na ustach, więc nie musimy się bać o poprawki. Nie jest to lejący się błyszczyk i bardzo dobrze przylega do powierzchni ust. Na letni, ciepły dzień jest w sam raz. 
Jedyne, czego mi w nim brakuje to mocniejszy kolor - nazwa Colour Obsession wskazywałaby na to, że kolor będzie intensywniejszy.
ZGADZAM SIĘ  z obietnicami producenta - błyszczyk rzeczywiście "uwydatnia" usta, do tego są fajnie napięte i nawilżone przez długi czas.
Przy minusie za brak intensywności koloru oceniam produkt na  9/10
Przypominam, że zdjęcia można powiększyć klikając na nie. 

(UWAGA: korzystając z nowej notki chciałabym ogłosić, że wyniki rozdania lakierów na lato pojawią się w ten weekend!!! bądźcie czujne :)) 

6 komentarzy:

  1. Piękne usta i zapewne dość ciekawy błyszczyk. Strasznie podoba mi się design :p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wgląda :) w dodatku masz śliczne usta! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Twój blog już od dawna, ale niestety anonimowo. Teraz założyłam swojego bloga, więc w końcu mogę robić to oficjalnie :D Jeżeli znajdziesz chwilkę, to zapraszam do mnie: http://missy-temptation.blogspot.com/
    Usta masz przepiękne, zgadzam się z przedmówczyniami. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się jak wygląda na ustach :)
    fajny kolor Ci się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie lubię błyszczyków ( wydaje mi sie że źle się na moich ustach prezentują ;p) to ten mi sie baaardzo podoba ! ;D
    Muszę go znaleźć i kupić ;)
    ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem wygląda zarąbiście :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)