sobota, 10 marca 2012

RECENZJA: Perfumowany dezodorant w atomizerze CUU - Sexy - owocowo-kwiatowe uwodzenie :)

Wariant SEXY: 
nuta głowy: owoc granatu, śliwa daktylowa
nuta serca: kwiat lotosu, czarna orchidea, kwiat champaca
nuta bazy: fiołek, ambra, drzewo machoniowe

Najczęściej używany przeze mnie zapach CUU :)
Cena tego zapachu waha się w granicach 8,50 - 9,20zł .

Zapach jest przyjemnie słodki, kwiatowo-owocowy, nie duszący. Wydaje mi się odpowiedni dla dziewcząt młodych, odważnych, lubiących podkreślać swoją kobiecość. Używam go i na dzień i na wieczór, jednak częściej na wieczór - zapach jest zmysłowy, uwodzicielski, wyrafinowany. 

Podobnie jak poprzedni recenzowany przeze mnie wariant Pretty You , niestety utrzymuje się dość krótko na skórze, jednak niska cena oraz solidne opakowanie rekompensują ten minus - możemy go zabrać wszędzie i "poprawić" zapach na sobie. Uwielbiam spryskiwać nim ubrania, wtedy zapach zostaje ze mną o wiele dłużej.

Dla mnie zapachy CUU to strzał w dziesiątkę, szczególnie dla kobiet młodych, które chcą zapachem podkreślić swoją osobowość nie musząc wydawać fortuny na perfumy - CUU oferuje nam zapachy godne drogich konkurentów w bardzo przystępnej cenie.

Odejmuję jedynie punkt za krótką trwałość na skórze, jednak wśród zapachów to jeden z moich faworytów
9/10

strona CUU: KLIK :)
fanpage CUU na facebooku: KLIK :)
lista dystrybutorów CUU: KLIK :)

5 komentarzy:

  1. nie lubię słodkich zapachów ale może jak ta seria wejdzie to coś sobie zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, one są już dostępne w sklepach wymienionych pod linkiem "dystrybutorzy", dopiero zaczynają "ekspansję" na sklepy :D więc warto co jakiś czas sprawdzać, bo lista się pewnie będzie powiększać :)
      wariant Magic w takim razie będzie dla Ciebie najlepszy - jest bardzo świeży, taki "fresh" :) niedługo będzie i jego recenzja ;)

      Usuń
  2. uwielbiam zapachy słodkie

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety chyba nie dla mnie ja wolę świeże, a nie slodkie;<







    obserwujemy? ja już dodałam;)
    zapraszamy;*

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie słodkości...coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, wyraź co myślisz, jednak zachowaj kulturę i nie reklamuj się nachalnie :-)
jeśli chcesz zostawić linka do siebie zrób to pod swoim komentarzem do mojej notki :-)